دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

اصولا در همه رشته های درمانی و پزشکی یک رشته تخصصی برای زیبایی وجود دارد. در رشته دندانپزشکی نیز رشته ای داریم تحت عنوان دندانپزشکی زیبایی دندان.

انواع روش های دندانپزشکی زیبایی

روش هایی که در دندانپزشکی زیبا استفاده می شوند عبارتند از:

ارتودنسی

ارتودنسی دندان هرچند که در حوزه دندانپزشکی زیبایی دندان نیست اما یکی از روش های داشتن لبخندی زیبا و جذاب است. در واقع دندانپزشکان توصیه میکنند که برای طراحی لبخند اگر دندان هایی ناصاف دارید ابتدا تحت درمان ارتودنسی قرار بگیرید. اما اگر دندان های شما صاف هستند و تنها نیاز به برق انداختن هستند میتوانید روی سایر روش های دندانپزشکی زیبایی دندان برای اصلاح طرح لبخند استفاده کنید.

کانتورینگ لثه

کانتورینگ لثه یکی از جدیدترین روش های دندانپزشکی زیبایی است. ما با کمک کانتورینگ قادر خواهیم بود برای طراحی و یا اصلاح طرح لبخند، موقعیت و ظاهر لثه ها را دستکاری کنیم. در واقع به عمل کانتورینک لثه، تغییر شکل لثه هم میگویند و بیشتر در جوانان مورد توجه است.

شستشوی تخصصی دندان ها همراه با جرم گیری

متخصصان دندانپزشکی زیبایی با کمک مواد، دستگاه ها و فناوری های خاصی ظرف کمتر از 1 ساعت لبخندی خیره کننده به شما میدهند. یکی از این روش ها بلیچینگ است که میتواند در بهترین حالت ممکن زردی دندان ها را از بین برده و دندان هایتان را سفید کند.

ایمپلنت دندان

هرچند که ایمپلنت ها جزء دندانپزشکی ترمیمی هستند اما اگر جای خالی دندان داشته باشید، متخصصان دندانپزشکی زیبایی دندان در اولین گام اصلاح طرح لبخند، شما را به نزد یک مرکز دندانپزشکی ترمیمی و کاشت ایمپلنت میفرستند تا جای خالی پر شود سپس ماباقی کار طراحی لبخند را در پیش بگیرند.

ونیر دندان (بهترین روش زیبایی دندان)

ونیرهای دندانی روکش هایی از جنس های مختلف هستند که روی سطح جلویی دندان های شما را میپوشانند. ونیرها یا روکش های دندانی میتوانند به راحتی با برطرف کردن یا بختر بگوییم با پوشاندن این عیب و ایرادها به طراحی لبخند با اصلاح طرح لبخند ما کمک میکنند.

باندینگ دندان

باندینگ هم نوعی روش برای زیباتر کردن طرح لبخند است. زمانی که به طور مشابه دندانی شکسته شده ، لب پر شده، دچار تغییر رنگ داده یا فاصله ای با دندان مجاورش دارد میتوان برای برطرف کردن آن از باندینگ دندان کمک گرفت.

اطلاعات بیشتر در مجله دندانپزشکی ایمپلنت

  • ۰۰/۰۶/۲۵
  • mahsa khalili

نظرات (۱)

خوبه

پاسخ:
سپاس🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی