دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

لازم نیست برای لاغری صورت جای دوری بروید و یا دست به کارهای عجیب و غیر عادی بزنید و هزینه های هنگفتی بدهید. کافی است کمی در سبک زندگی و عادات رفتاری تان دست ببرید و تغییراتی هر چند جزیی ایجاد کنید.

لاغری صورت با ورزش

اگر از لاغری به صورت طبیعی می پرسید باید اعتراف کنیم یکی از بهترین راه ها برای لاغری صورت همین ورزش کردن های روتین و مستمر است، آن هم نه چندان پیچیده و نه چندان پر هزینه، آن قدر دمِ دست که می توانید از همین الان شروع کنید:

صورتتان را نرمش دهید

نرمش صورت هم چهره تان را جوان تر می کند، هم به عظلات صورت قوت می دهد و هم زیباتر می شوید. پس معطل چه هستید؟! همین الان که نشسته اید و این مقاله را می خوانید، سمت راست صورت تان را از هوا پُر کنید و بعد هوا را از سمت راست به سمت چپ صورت ببرید. چند مرتبه تکرارش کنید! به همین سادگی!

نرمش با لب ها

حالا لب هایتان را جمع کنید، جلو ببریدش، به سمت دهان بکشیدش عقب و چپ و راستش کنید. این همه را به صورت متناوب و برای یک دقیقه انجام بدهید. بعد نوبت به دندان هایتان می رسد.

نرمش با لبخند

لبخند بزنید! اول دندان هایتان را بگذارید روی هم، اندکی فشار دهید و بعد لبخند بزنید. چند ثانیه به همین ترتیب چهره تان را نگه دارید. چهره را به حالت عادی بازگردانید و دوباره از نو… این کار را دو یا سه بار تکرار کنید.

پف کردن گونه ها

وقتش رسیده است که بروید سر وقت گونه هایتان! گونه هایتان پف کنید! بعد خالی اش کنید و به حالت اولیه برگردانید. باز گونه ها را پف کنید و باز به حالت اول برگردید. چند باری این کار را تکرار کنید. معجزه می کند.

نرمش مداوم صورت

مطالعات نشان می دهند اگر هر روز دو بار صورتتان را نرمش و این کار را برای دو ماه ادامه دهید، عملکرد ماهیچه های صورت بهبود می یابد و شادابی به چهره تان باز خواهد گشت.

لاغری چهره با تغییر برنامه غذایی

فرقی ندارد که از لاغری در کدام قسمت از بدن حرف می زنیم! نمی شود به مبحث لاغری اشاره کرد اما تاثیرات یک برنامه غذایی سالم را نادیده گرفت. و این‌جا، منظور از تغییر برنامه غذایی لزوما کم خوردن و یا رفتن زیر بار رژیم های لاغری سریع و سر سخت غذایی نیست، اگر چه گاه نمی شود از رژیم گرفتن زیر نظر پزشک تغذیه فرار کرد. اما تغییر برنامه غذایی ، بعضی وقت ها ، با اضافه و یا کم کردن چند آیتم کوچک، می تواند تاثیر به سزایی در لاغری پوست صورت بگذارد. مثلا آب نوشیدن!

منبع: www.bimarestaan.ir

  • ۰۰/۰۹/۲۳
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی