دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

درآمدن دندان مصنوعی آن هم وقتی داریم از ته دل لبخند می زنیم فقط توی فیلم ها جالب و خنده دار است، در دنیای واقعی یک فاجعه تمام عیار به حساب می آیداوردنچر دندان راه حلی کم نظیر برای جلوگیری از اتفاقاتی از این دست است. پروتز اوردنچر توسط ایمپلنت پشتیبانی می شود. به خاطر همین هم است که سفت و محکم سرجایش می ماند و تکان نمی خورد، درست مثل یک دندان واقعی! اما این همه آن چیزی نیست که باید راجع به اوردنچر بدانید

مراحل جراحی اوردنچر

حالا که سر در آوردیم اوردنچر چیست و با تعریف اوردنچر آشنا شدیم، می توانیم با جزییات بیشتری از مراحل جراحی اوردنچر حرف بزنیم. فرایند کارگذاشتن اوردنچر دندان به ترتیب عبارتست از:

معاینه اولیه

در این مرحله از درمان دندانپزشک تشخیص خواهد داد آیا شما گزینه مناسبی برای این روش درمانی هستید یا خیر؟! در همین مرحله هم است که یکی از انواع اوردنچر را برای ترمیم جای خالی دندان تان انتخاب می کند.

کشیدن دندان های ناسالم

ممکن است دندانپزشک تشخیص بدهد که باید یک و یا چندتا از دندان های طبیعی را بِکشد و در آورد. در این صورت چند ماهی زمان لازم است تا استخوان های دور آن دندان ها شروع کنند به ترمیم و بازسازی خودشان.

کارگذاشتن ایمپلنت

در این مرحله به یک بیهوشی مختصر نیاز دارید تا دندانپزشک بتواند به راحتی با چند بُرِش استخوان فک را سوراخ و ایمپلنت را نصب کند.

کارگذاشتن اباتمنت

14 روز پس از کارگذاشتن ایمپلنت، پیچ های ترمیمی برداشته می شوند و جایشان را به اباتمنت ها می دهند. در طی این مدت اوردنچرها آماده و با کمک اباتمنت به ایمپلنت متصل می شوند.

تبریک می گوییم! مراحل درمان شما با موفقیت انجام شده است. حالا می توانید با رعایت اصول اولیه بهداشت دهان و دندان به راحتی بنوشید، بخورید، صحبت کنید و لبخند بزنید. پروتزهای اوردنچر مثل یک دندان طبیعی بهداشت دهان و دندان شما را تضمین می کند.

منبع:www.implantdr.ir

  • ۰۰/۱۰/۰۷
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی