دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

در ادامه به شرح هرکدام می‌پردازیم:

هزینه ارتودنسی متحرک

ارتودنسی متحرک معمولا در سنین پایین و به‌قصد برطرف کردن آن مشکلات اسکلتی و دندانی انجام می‌شود که پس از رشد امکان برطرف کردن آن‌ها وجود ندارد. قیمت ارتودنسی متحرک برای هر فک در سال 1400 از 9 میلیون تومان شروع می شود.

هزینه دستگاه‌های فانکشنال

در مواردی که فک پایین عقب‌رفته هست یا فک بالا جلوآمده است و فرصت رشد هنوز باقی‌مانده است، می‌توان از دو پلاک متحرک بالا و پایین به‌صورت توامان استفاده کرد تا تحریک رشدی فک پایین اتفاق بیفتد. به این وسیله در اصطلاح “پلاک فانکشنال” گفته می‌شود هزینه پلاک‌های فانکشنال در سال 1400 حدود 6 میلیون تومان می باشد.

هزینه ارتودنسی ثابت

هنگامی‌که تمام دندانهای فرد رویش پیداکرده باشند ولی سیستم دندانی فرد دارای کجی و نامرتبی دندان‌ها باشد، ارتودنسی ثابت روی دندان‌ها نصب می‌شود هزینه ارتودنسی فک بالا و هزینه ارتودنسی فک پایین و به‌طورکلی هزینه ارتودنسی ثابت در سال 1400 حدودا بین 11 تا 15 میلیون تومان برای هر فک محاسبه شده است. هر چه نامنظمی فک کمتر باشد مسلما قیمت ارتودنسی به حداقل قیمت نزدیک تر است.

هزینه ارتودنسی جراحی فک

اگر مشکل فرد بیشتر فنی باشد تا مشکل دندانی، نیازمند درمان ارتودنسی به همراه جراحی فک خواهد بود در این موارد البته ارتودنسی که انجام می‌شود پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود. قیمت جراحی فک در سال 1400 از 28 میلیون به بالا می باشد

هزینه ریتینر متحرک

پس از اتمام درمان ارتودنسی برای حفظ نتایج ارتودنسی بایستی نگهدارنده ارتودنسی (ریتینر) به فرد درمان شده تحویل شود، قیمت این نگهدارنده جدای از درمان ارتودنسی محاسبه می شود و قیمت حدودی آن 1 میلیون تومان است.

آیا ارتودنتیست ها برنامه های پرداختی ارتودنسی دندان اقساطی ارائه می دهند؟

بله، بیشتر متخصصان ارتودنسی برنامه های مختلف پرداختی از جمله پرداخت اقساطی و ماهانه را ارائه می دهند که مراقبت های ارتودنسی متناسب با بودجه شما باشد. برنامه های پرداختی ارائه شده می تواند از یک متخصص به متخصص ارتودنسی دیگر متفاوت باشد.

منبع: www.zhaleimplant.ir

  • ۰۰/۱۲/۱۲
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی