دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

روش های مورد استفاده در دندانپزشکی ترمیمی، فواید زیادی دارند. به همین دلیل است که یکی از رایج ترین روش های انجام شده توسط دندانپزشکان است. بازیابی عملکرد دندان، بزرگ ترین مزیت دندانپزشکی ترمیمی است. با استفاده از این روش ها، شما می توانید به راحتی غذا بخورید و صحبت کنید زیرا دندان های شما سالم هستند.

دیگر مزایای دندانپزشکی ترمیمی به این شرح هستند که:

درد را از بین می برند

اگر یک حفره عمیق یا دندان عفونی دارید که نیاز به درمان دارد، احتمالا درد شدید مربوط به این مسائل را تجربه کرده اید. روش های دندانپزشکی ترمیمی با اصلاح مشکل یا از بین بردن عفونت آن، درد را از بین می برد.

بهبود بخشیدن به ظاهر دندان

روش های مورد استفاده در دندانپزشکی ترمیمی می توانند دندان های شما را بهتر جلوه دهند تا بتوانید با اطمینان، لبخند بزنید.

از مشکلات بیشتر در آینده جلوگیری کنید

اصلاح یک مشکل دندانی زمان تشخیص اولیه، می تواند از بدتر شدن آن یا ایجاد مشکلات بیشتر دندانی جلوگیری کند. پر کردن حفره به محض ایجاد، می تواند از منتهی شدن آن به کشیدن دندان، جلوگیری کند. حفره ای که برای مدت طولانی نادیده گرفته می شود می تواند منجر به خرابی دندانی شود که نمی توان آن را حفظ کرد و نیاز به کشیدن و جایگزینی دارد.

حفظ تراکم استخوان فک

جایگزینی دندان از دست رفته با ایمپلنت باعث حفظ تراکم استخوان در فک شما می شود. اگر دندانی از دست رفته باشد، بخشی از فک که زمانی آن را در جای خود نگه می داشته است، شروع به ضعیف شدن کرده و در نهایت تغییر شکل می دهد. پس، با جایگزینی دندان حذف شده با ایمپلنت، عمل پیوند استخوان مورد نیاز خواهد بود. بهتر است فورا دندان از دست رفته یا نامناسب جایگزین شود تا از تحلیل استخوان فک، جلوگیری شود.

منبع: www.zhaleimplant.ir

  • ۰۰/۱۲/۱۶
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی