دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

مهم‌ترین خدمات در ایجاد لبخند هالیوودی عبارتند از:

سفید‌کردن دندان

برای داشتن لبخندی زیبا باید این مرحله طی شود. دندان‌های شما با روش های سفید کردن دندان‌ مانند سنگ مرمر خواهند درخشید.

تاج زیرکونیوم

این یک ماده ویژه با عمر بالا، عبور نور قوی و فاقد تکیه گاه فلزی است. تاج زیرکونیوم یکی از ضروریات دندانپزشکی زیبایی است.

روکش لومینیر

در این مرحله فقط یک لایه نازک پورسلین روی جلوی دندان‌ها اعمال می‌شودلمینت برای دندان‌های غیر زیبا همچون دندان های شکسته، تا به تا، کج، کوچک و زرد به کارمی‌رود. در این حالت مداخله بسیار کمی در بافت دندان انجام می‌شود.

روکش E-Max

روکش E-Max، یکی از بهترین روکش‌های فلزی سرامیکی است که به دلیل نفوذپذیری نور در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری مورد استفاده قرارگرفته‌است و تفاوتی با دندان طبیعی ندارد.

درمان ایمپلنت

ایمپلنت دندان زمانی اعمال می‌شود که خطر از دست‌ دادن دندان وجود داشته‌ باشد و این امر زیبایی لبخند شما را مختل‌ کند.

بعد از فرایند لبخند هالیوودی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پس از اتمام اصلاح طرح لبخند، بیماران بلافاصله مرخص می شوند. آنها می توانند به طور معمول به کار روزانه خود ادامه دهند. در صورت استفاده از بیهوشی، توصیه می شود کارهای سنگینی که نیاز به توجه دارند انجام ندهند. در ادامه دو نکته مهمی که بعد از اصلاح طرح لبخند باید رعایت شوند عبارتند از:

جلوگیری از قروچه کردن دندان

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که دندان های خود را قروچه نکنید و در عرض 2-1 روز پس از عمل به آنها فشار نیاورید. زیرا ممکن است آسیبی به روکش‌های تازه استفاده شده وارد شود. به همین دلیل محافظ پلاستیکی شفاف و نرمی که توسط پزشکان طراحی شده است، در صورتی که در خواب هستید یا به دلیل اختلال استرس ناخواسته دندان های خود را قروچه می کنید، به بیمار داده می شود. البته بعد از 2-3 روز دیگر نیازی به استفاده از این محافظ ندارید.

رعایت بهداشت دهان و دندان

با توجه به ماهیت موادی که استفاده می شود، هیچ تغییر رنگی در دندان برای مدت زمان بسیار طولانی وجود ندارد و نیاز به مراقبت خاصی ندارد، اما این نکته بدان معنا نیست که شما باید رعایت بهداشت دهان و دندان خود را فراموش کنید. حتی در صورت توجه کافی، دندان پزشکان به شدت توصیه می کنند که در دوره های سالانه به کلینیک مراجعه کنید و مراقبت ها و معاینات دهان و دندان خود را انجام دهید. قطعا رعایت این توصیه به محافظت از لبخند با شکوه شما کمک می کند و از ایجاد مشکلات دندانی و لثه ای جلوگیری می کند.

منبع: www.zhaleimplant.ir

  • ۰۱/۰۱/۱۶
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی