دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

شما ممکن است بعد از جراحی های معمول دندان مثل کشیدن دندان عقل ، ایمپلنت دندان و یا یک عصب کشی ساده دچار دندان درد شوید برخی از دردها بعد از جراحی دندان طبیعی است، اما اگر درد بیش از سه روز ادامه یابد یا حتی افزایش یابد، این می تواند نشانه عفونت باشد

مقابله با درد باقی مانده

معمولا پس از یک درمان دندانپزشکی درد پایدار وجود دارد و این امر طبیعی است. دندانپزشک شما می تواند قرص های مسکن برای کمک به کاهش درد شما تجویز کند. یا اینکه خودتان از داروهای بدون نسخه استفاده کنید. مراقب باشید که قبل از استفاده از هر دارویی با دندانپزشک خود مشورت کنید تا ناخواسته به خودتان صدمه وارد نکنید.

دستور العمل های بعد از جراحی دندان

یکی از مهم ترین مواردی که شما باید پس از انجام درمان دندانپزشکی انجام دهید این است که به دنبال دندانپزشک خود یا دستورالعمل های جراح باشید. به احتمال زیاد به شما دستورالعمل هایی در مورد زمان مصرف دارو، زمان شروع به غذا خوردن، یا غذاهایی که می توانید و باید بخورید، چگونه و چه زمانی هر باند زخم را عوض کنید داده می شود.

از آنجایی که دندانپزشکتان سابقه ی پزشکی شما را می داند بهتر از هر کس دیگری می تواند دستورالعمل هایی برای مراقبت های بعد از جراحی دندان تجویز کند.

دندانپزشکتان ممکن است به شما بگوید که دندان هایتان را تمیز نکنید، زیرا ممکن است دهان شما برای روال طبیعی بهداشت دهان و دندان حساس باشد. شاید در ذهن شما این یک نکته منفی به نظر برسد، ولی باید به دستورالعمل دندانپزشک خود اعتماد کنید. دندانپزشک شما ممکن است شما را تشویق کند که دهان خود را با آب نمک یا یک حلال ساده دیگر شستشو دهید. مهم نیست که دندانپزشک شما چه کاری را پیشنهاد می دهد، بهترین کار این است که آن را انجام دهید. دندانپزشک شما می داند که بهترین راه برای مراقبت از دهان شما چیست و می خواهد آن را به درستی درمان کند، پس دستورالعمل های آنها برای سلامت دهان و دندان شما مهم است.

اطلاعات بیشتر در مجله آنلاین ژاله ایمپلنت

  • ۰۱/۰۱/۲۸
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی