دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

بهترین ایمپلنتهای دنیا در سوئیس ساخته می‌شوند. در واقع برندهای شناخته شده سوئیسی جزء برندهای مشهور جهانی هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند و به آن‌ها ایمپلنت سوئیسی گفته می‌شود.

برندهای ایمپلنت سوئیسی کدامند؟

ایمپلنت های سوئیسی از برندهای مختلفی ساخته می شوند. چند مورد از مشهورترین برند های ایمپلنت سوییسی عبارتند از:

ایمپلنت اشترومن

ایمپلنت اشترومن که ما درکشور ما با نام ITI آن را میشناسیم، به علت قیمت بالا و همچنین سود کمی که نسبت به دیگر برند‌ها دارد، استقبال زیادی از طرف بیماران نمی‌شود و در مقابل هم متخصصان تمایل زیادی به معرفی و بکارگیری آن ندارند. اما درست است که این نوع ایمپلنت سوئیسی قیمت بالایی دارد ولی به همان اندازه هم از کیفیت بالایی برخودار است.

ایمپلنت سوئیسی SPI

ایمپلنت اس پی ای نیز از قدیمی ترین برندهای سوئیسی به شمار می‌رود که قدمت بالایی را به خود  اختصاص داده است و کیفیت بسیار بالایی را دارد. زیبایی و ایمنی دو ویژگی مهم ایمپلنت اس پی‌ ای بوده که آن را در نزد دندانپزشکان محبوب نموده است. ایمپلنت SPI با انواع تاج دندان سازگار بوده و پایداری مکانیکی بالایی دارد.

 ایمپلنت سوئیسی  (SIC)

برند ایمپلنت Sic از دیگر برندهای  نوپای کشور سوئیس می‌باشد. اولین چیزی که راجع به این برند جلب توجه می‌کند، قیمت بسیار پایین آن نسبت به دیگر برندهای ایمپلنت دندان است.

در بررسی‌های انجام شده، این محصول کیفیت متوسطی دارد و جزو معدود محصولات اروپایی است که با این کیفیت به بازار عرضه می‌شود. در کل، اگر می‌خواهید با کمترین هزینه از یک برند اروپایی بهره مند شوید، استفاده از این برند ایمپلنت دندان توصیه می‌شود.

ایمپلنت دندان بیودنتال 

از دیگر برندهای ایمپلنت سوئیسی، ایمپلنت دندان بیودنتال است که در نوع خود بهترین است. همانند برند SIC، برند بیودنتال نیز یک برند نوپا است که نیاز به مراقبت‌های پس از کاشت ایمپلنت دارد

ایمپلنت ایده

ایمپلنت ایده از ایمپلنت‌های با کیفیت سوئیسی به شمار می‌رود که با نام دکتر ایده یکی از دندان‌پزشکان معروف و خوش نام سوئیسی شناخته می‌شود.

ایمپلنت ایده سابقه تولید چند ساله دارد و داشتن پایه‌هایی زاویه‌دار متمایز کننده این ایمپلنت، از سایر برند‌ها است و در شرایط سخت جراحی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد

 ایمپلنت سوئیسی (TRI)

یکی دیگر از برندهای مطرح سوئیسی که در زمینه تولید ایمپلنت فعالیت دارد برند TRI است. شرکت فوق سعی می‌کند در طراحی و تولید محصولات، کیفیت را به عنوان اصل اساسی در نظر بگیرد تا محصولاتش در سراسر جهان مورد استفاده قرار بگیرد و این استفاده توام با رضایت باشد.

منبع:www.implantdr.ir

  • ۰۱/۰۳/۰۸
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی