دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

اگر پس از کشیدن دندان و پرداخت هزینه کشیدن دندان به دنبال جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود هستید اما نمی توانید با بریج یا ایملنت دندان آن ها را جایگزین کنید، دندان مصنوعی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دندان مصنوعی ثابت

این بهترین نوع پروتز دندانی است و اگر تمام دندان ها از دست رفته باشد می  تواند یک دست کامل از آن ها را برای هر فک سفارش دارد. پروتزهای ثابت برای نصب شدن نیاز به کاشت ایمپلنت دندان دارند. در هر فک بسته به وضعیت تراکم استخوانی و نظر جراح ایمپلنت ممکن است 2 تا 6 یا حتی 8 ایمپلنت کاشته شود. پس از جوش خوردن ایمپلنت ها به استخوان فک و بهبود کامل لثه، پروتز ثابت روی ایمپلنت ها قرار میگیرد.

هزینه دندان مصنوعی ثابت بسته به نوع ایملنت، تعداد آن و جنس پروتز آن می تواند از ۵۰ میلیون تومان به ازای هر فک شروع شود.

دندان مصنوعی متحرک کامل

به این پروتزها دست دندان گفته می شود. این ها رایجترین انواع دندان مصنوعی هستند که با نام دندان مصنوعی سنتی شناخته می شوند. بسته به اینکه دندان های کدام فک به طور کامل از دست رفته باشد، می توان دست دندان کامل را برای فک بالا، پایین یا هر دو فک سفارش دارد. این ها کاملا متحرک هستند و هر زمان که بخواهیم می توانیم آن ها را در بیاوریم.

قیمت دندان مصنوعی تکه ای چقدر است؟

اگر فقط تعدادی از دندان ها از دست رفته باشد، برای جایگزین کردن آن ها از پروتز دندان مصنوعی تکه ای یا پارسیل استفاده می شود. این پروتزها می توانند آکریلیکی، ژله ای و یا کروم و کبالت باشند. در ادامه به هر کدام از آن ها و هزینه حدودی‌شان بیشتر آشنا خواهید شد.

منبع: www.zhaleimplant.ir

  • ۰۱/۰۳/۱۷
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی