دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

فیلرها مواد ژل مانندی هستند که با تزریق به زیر پوست سبب حجم دهی، رفع چین و چروک و صاف کردن خطوط می شوند. محبوبیت این پرکننده های پوستی در سال های اخیر بسیار افزایش یافته چرا که این مواد تغییرات چشمگیری در جهت جوانسازی و زیبایی ایجاد می کنند که در سالهای قبل فقط با جراحی قابل دستیابی بود.

کاربرد تزریق فیلر چیست؟

فیلرها دارای سه کاربرد اساسی هستند که به شرح زیر می باشند:

قرینه سازی اعضای صورت

یکی از اصلی ترین کاربردهای فیلر، مربوط به قرینه سازی اعضای صورت است. در بسیاری از افراد لب ها، گونه ها یا ابروها به دلایل مختلف قرینه نیستند. تزریق فیلر می تواند باعث قرینه سازی این اجزا و حفظ تعادل در صورت و افزایش زیبایی شود.

برطرف کردن چین و چروک و خطوط صورت

فیلرها خاصیت پرکنندگی دارند و با تزریق می توانند چین و چروک ها و خطوط صورت مانند خط خنده، خط اخم و خطوط پنجه کلاغی را از بین ببرند. با رفع شدن این خطوط، صورت به شدت شاداب و درخشان می شود.

حجیم کردن اعضای صورت یا بدن

بیشترین کاربرد تزریق فیلر برای افرادی است که می خواهند در قسمتی از بدن و یا صورت خود حجم بیشتری را تجربه کنند. این کمبود حجم در اعضای صورت و بدن یا از ابتدا به صورت ژنتیکی وجود داشته و یا در اثر افزایش سن، کاهش وزن ، تغییر سبک زندگی و … بوجود آمده است. در هر صورت با تزریق فیلر به راحتی می توان به حجم و نتیجه دلخواه دست یافت.

فیلرها به چه نقاطی تزریق می شوند ؟

فیلرها در بدن برای حجیم کردن سینه، باسن و پشت دست برای جوانسازی آن تزریق می شوند انواع تزریق فیلر عبارتند از:

منبع: zibaieclub.ir

  • ۰۲/۰۵/۱۷
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی