دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

به مرور زمان و با بالا رفتن سن ممکن است زیر چشم ها دچار سیاهی و فرو رفتگی شوند و تاثیر منفی روی زیبایی چهره بگذارند. برای مقابله با این مشکل می توان از روش زیبایی تزریق فیلر به زیر چشم کمک گرفت که این روزها طرفداران بسیاری هم دارد. شاید برایتان این سوال پش بیاید که هزینه فیلر زیر چشم چقدر است؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوالتان برسید و درباره فیلر زیر چشم بیشتر بدانید.

هزینه فیلر زیر چشم

هزینه فیلر زیر چشم را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد و قیمت واحدی را برای آن در نظر گرفت چرا که عوامل بسیاری بر آن تاثیرگذار هستند. از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه فیلر زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند فیلر تزریقی

اگر برای اولین بار است که می خواهید تزریق فیلر انجام دهید باید بدانید که برند های مختلفی از انواع ژل پیش روی شماست که می توانید آن ها را انتخاب کنید. هر یک از این ژل ها از مواد خاصی تشکیل شده اند و نسبت به یکدیگر ماندگاری متفاوتی دارند. هر چه ژل انتخابی شما با کیفیت تر و برند آن معتبرتر باشد هزینه فیلر زیر چشم افزایش پیدا می کند.

میزان مهارت و تجربه پزشک

مهارت و تجربه پزشک از دیگر عوامل موثر بر روی هزینه فیلر زیر چشم به شمار می آید. تزریق فیلر اگر چه فرایند ساده ای به نظر می رسد اما تجربه پزشک است که نتیجه خوبی را رقم می زند. از این رو برای انجام این روش زیبایی حتماً در انتخاب پزشک خود دقت کنید، هر چقدر هم که هزینه افزایش پیدا کند ارزشش را دارد.

مقدار فیلر مورد نیاز

هر چه میزان بیشتری ژل برای تزریق نیاز باشد هزینه فیلر زیر چشم نیز افزایش پیدا می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید میزان ژل مورد نیاز خانم ها و آقایان هم با یکدیگر متفاوت است. بنابراین پزشک با توجه به شرایط و خواسته شما دوز مورد نیاز را تزریق می کند.

منبع: zibaieclub.ir

  • ۰۲/۰۵/۲۱
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی