دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

یکی از عوارض کاشت ابرو ریزش آن بعد از کاشت است، این عارضه طبیعی است و بعد از گذشت یک مدت کوتاه برطرف می شود، اما در برخی موارد ممکن است به دلایل دیگری بعد از کاشت، ریزش رخ دهد.

علت ریزش ابرو دو هفته بعد از کاشت چیست؟ بعد از کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

بعد از گذشت دو هفته از کاشت ابرو تقریبا تمامی موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند و این ریزش مو تا حدود یک ماه بعد از کاشت ادامه دارد؛ احتمال دارد همه موها ریزش کنند و یا فقط برخی از آن ها دچار ریزش شوند. این مرحله ی ریزش ابرو بعد از کاشت از مراحل رشد ابرو است.

دلیل اصلی ریزش اولیه بعد از کاشت این است که ساقه مو به عنوان یک بافت مرده به حساب می آید و ریشه به جای اینکه برای رشد و تولید ساقه انرژی صرف کند، خود را با محیط جدید انطباق می دهد.

 در اصل ریشه مو به دلیل التهاب در محل کاشت دچار شوک شده و تا زمان خارج شدن از این شوک و سازگار شدن با محیط جدید ریزش مو وجود دارد و بعد از گذشت این دوره موها شروع به رشد می کنند.

کاشت ابرو در کلینیک های نامعتبر توسط افراد غیر متخصص

اگر فردی برای کاشت ابرو در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کافی نداشته باشد، احتمال بروز عوارضی مانند عدم رشد مو ها و ریزش آن ها وجود دارد. در کلینیک های نامعتبر یا مکان هایی که هزینه کاشت ابرو خیلی پایین است ممکن است کاشت ابرو توسط یک فرد غیر متخصص و یا یک پزشک بی تجربه انجام شود.

ریزش ابرو بعد از کاشت به دلیل عدم رعایت مراقبت های بعد از کاشت ابرو

اگر بعد از کاشت به خوبی از محل کاشت مراقبت نشود، احتمال آسیب به محل کاشت وجود دارد. بعد از کاشت باید دوره نقاهت و بهبودی را به خوبی سپری کرد و فرصت لازم را برای رویش مجدد موها داد، اما در صورت آسیب و وارد شدن ضربه، موها رشد نمی کنند و یا در صورت رشد ضعیف هستند و ابروها می ریزند.

منبع: zibaieclub.ir

  • ۰۲/۰۶/۲۶
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی