دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

ابروها یکی از اصلی ترین اجزای صورت هستند که خوش حالت بودن آن ها تاثیر بسیاری بر روی زیبایی چهره دارد. برخی از افراد در اثر عوامل مختلف به ریزش ابرو دچار می شوند و برای درمان آن از روش کاشت ابرو کمک می گیرند. این روش یکی از جدیدترین روش های زیباسازی ابرو می باشد که جایگزین روش هایی مانند تاتو و هاشور شده است.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که مدت زمان ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوالتان برسید.

میزان ماندگاری کاشت ابرو و عوامل تاثیرگذار بر آن

در حالت کلی ماندگاری کاشت ابرو دائمی است و افرادی که از این روش استفاده می کنند برای همیشه ابروهایی زیبا و خوش حالت خواهند داشت اما برخی موارد وجود دارند که بر مدت زمان ماندگاری کاشت ابرو تاثیرگذار هستند. در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

قوی بودن فولیکول های کاشته شده

ماندگاری کاشت ابرو تا حد زیادی به قوی بودن فولیکول های کاشته شده بستگی دارد. همانطور که اشاره کردیم فولیکول ها را معمولاً از اطراف سر و کناره های گوش برمی دارند که دوام بیشتری دارد اما خب انتخاب محل اهدا با نظر پزشک متخصص انجام می شود و او باید با مهارت و تجربه ای که دارد قوی ترین فولیکول ها را انتخاب و جدا کند.

تکنیک های مورد استفاده در کاشت

تکنیک هایی که پزشک برای کاشت به کار می برد، تاثیر بسیاری بر روی ماندگاری کاشت ابرو و رضایت شما از نتیجه کاشت دارد. پزشک باید با توجه به شرایط شما بهترین تکنیک کاشت را از بین تکنیک های FIT، FUT و SUT انتخاب کرده و آن را انجام دهد.

رسیدگی و مراقبت از ابروها

از دیگر عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابرو می توان به مراقبت از ابروها اشاره کرد. شما باید روز بعد از کاشت به پزشک مراجعه کنید تا پانسمان ابروهایتان را باز کرده و معاینات لازم را انجام دهد. توصیه های ارائه شده توسط پزشک در این مرحله بسیار مهم است و باید برای انجام آن ها دقت کافی داشته باشید تا ماندگاری کاشت ابرو برای شما دائمی باشد.

هزینه کاشت ابرو

برای هزینه کاشت ابرو نمی توان یک مبلغ واحدی را در نظر گرفت چرا که عوامل بسیاری بر آن موثر هستند. برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • روش کاشت ابرو
  • تعداد گرافت های مورد نیاز
  • دستمزد پزشک
  • نوع کلینیک
  • هزینه های جانبی

منبع: zibaieclub.ir

  • ۰۲/۰۶/۲۸
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی