دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

جراحی لاغری یکی از انواع روش های کاهش وزن است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و افراد بسیاری برای رسیدن به تناسب اندام آن ها را انجام می دهند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه از عمل های لاغری لازم است به یک پزشک متخصص و متبحر مراجعه کنید. در شهرهای مختلف پزشکان مشهور و ماهر بسیاری وجود دارند که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین جراح لاغری در کرج که قطب پزشکی ایران است بپردازیم.

اگر می خواهید با انواع جراحی های لاغری و پزشکان ماهر در این زمینه آشنا شوید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

دکتر طاها عنبرا

دکتر طاها عنبرا به عنوان بهترین جراح لاغری در کرج شناخته شده که با بیش از 11000 عمل موفق اسلیو معده دارای بیشترین آمار جراحی لاغری در ایران نیز می باشند.

ایشان سال های زیادی در زمینه جراحی لاغری، لاپاراسکوپی و انوع دیگر جراحی ها فعالیت داشته اند و شما می توانید برای جراحی لاغری با اطمینان خاطر به دکتر عنبرا مراجعه کنید و از نتیجه عمل و کاهش وزن خود رضایت کامل داشته باشید، چرا که ایشان با بررسی شرایط بدنی و اضافه وزن شما بهترین جراحی لاغری را به شما پیشنهاد کرده و قبل و بعد از عمل شما را پشتیبانی می کند تا به نتیجه دلخواه برسید.

دکتر ماهر کردی

آقای دکتر ماهر کردی فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی و چاقی از دانشگاه ایران می باشند که با انجام بیش از 2 هزار جراحی لاغری موفق در لیست بهترین جراح لاغری در کرج قرار گرفته اند.

دکتر مهران پیر سحرخیز

آقای دکتر مهران پیر سحرخیز  بهترین جراح لاغری در کرج است که مدرک دانشنامه تخصصی جراحی خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران اخذ کرده است. او متخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران هم می باشد.

دکتر فرهاد کیانی امین

دکتر فرهاد کیانی امین که متخصص جراحی عمومی و متخصص لاپاراسکوپی و باریاتریک جراحی چاقی می باشد یکی دیگر از بهترین جراح لاغری در کرج به شمار می رود.

منبع: bariatricsurgery.ir

  • ۰۲/۰۷/۲۷
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی