دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

در دنیای پزشکی و زیبایی، همان ‌طور که اگر در ابتدای هر بیماری به سراغ راه ‌های درمان آن بروید، نتایج مطلوبی را خواهید یافت، برای کاشت ابرو نیز باید بهترین زمان را انتخاب کنید. سن مناسب کاشت ابرو یکی از عوامل مهمی است که در بهبود زیبایی چهره تاثیر گذار می ‌باشد. با رعایت حداقل سن مورد نیاز برای انجام این روش، می ‌توانید ابروهای دائمی و پرپشتی داشته باشید و نیاز به تمدید مجدد کاشت ابرو نداشته باشید.

حداقل سن کاشت ابرو

حداقل سن کاشت ابرو 25 سال است چون اجزای صورت و ابرو به بلوغ کامل رسیده است و برای بهترین نتیجه را در پی دارد. و ماندگاری کاشت ابرو را بالا می برد.

کاشت ابرو علاوه بر اینکه با سرعت بالایی انجام می ‌شود و نیاز به دوره نقاهت و استراحت کمی دارد، همچنین در سطح کوچکی صورت می‌ گیرد و باعث زخم کمی روی صورت می‌ شود. به همین دلیل، با توجه به قوای طبیعی بدن، پوست سریع‌ تر ترمیم می ‌شود و اثر زخم و جراحی روی چهره به حداقل می ‌رسد. بنابراین، اگر سن ‌و سال کمی دارید یا نیاز دارید فورا به فعالیت‌ های خود بازگردید، با کاشت ابرو بهبودی سریعتری خواهید داشت.

مشاوره با جراح کاشت ابرو

قبل از هر اقدامی، مهم است که مشاوره کاملی با جراح کاشت ابرو داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید سن مناسب کاشت ابرو را دارید یا خیر. همچنین تحقیقات دقیقی انجام دهید و مطمئن شوید که پزشکی با تجربه و متخصص در این زمینه را انتخاب کرده ‌اید. کاشت ابرو به عنوان یک راه حل موثر برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا به خصوص برای کسانی که به دلیل عوامل ژنتیک یا ضربه ‌های فیزیکی ابروی خود را از دست داده اند، توصیه می‌ شود. این روش حتی برای کاشت ابرو روی تاتو و اسکار نیز مناسب است و امکان دستیابی به ابروهایی پرپشت و زیبا را فراهم می‌ کند.

منبع: zibaieclub.ir

  • ۰۲/۰۷/۳۰
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی