دکتر اخبار سلامتی

  • ۰
  • ۰

عمل بای پس معده نوعی از عمل های لاغری می باشد که برای کاهش وزن افراد مبتلا به چاقی مفرط که با روش های دیگر مانند ورزش و رژیم لاغری نتوانسته اند به لاغری برسند، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد دارید تحت این عمل لاغری قرار بگیرید قطعاً می خواهید درباره آن بیشتر بدانید و هزینه آن را هم برآورد کنید، با ما همراه باشید تا کلیات و هزینه عمل بای پس معده را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه عمل بای پس معده

برای عمل بای پس معده نمی توان قیمت واحدی را در نظر گرفت چرا که عوامل مختلفی بر آن موثر هستند. از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه عمل بای پس معده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان تخصص پزشک

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل بای پس معده میزان مهارت و تخصص پزشک انتخابی شماست. معمولاً پزشکان ماهر و فوق تخصص هزینه بیشتری بابت جراحی دریافت می کنند و توصیه ما به شما این است که برای انجام این عمل لاغری حتماً به پزشک ماهر و متخصص مراجعه کنید.

مدت زمان بستری در بیمارستان

بعد از جراحی بای پس ممکن است لازم باشد چند شب در بیمارستان بستری بمانید، هر چه مدت بستری بیشتر باشد هزینه عمل بای پس معده بیشتر می شود.

منطقه جغرافیایی

هزینه عمل بای پس معده در شهرها و کشورهای مختلف متفاوت است. برای مثال هزینه این جراحی در شهر تهران که پایتخت است نسبت به شهرهای دیگر ایران ممکن است بالاتر باشد.

آزمایش های قبل از عمل

در برخی موارد فرد باید قبل از جراحی آزمایشات مختلفی را انجام دهد که این مورد باعث بیشتر شدن هزینه عمل بای پس معده می شود.

تجهیزات پزشکی استفاده شده

بعضی از کلینیک ها از تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته برای جراحی استفاده می کنند که این مورد می تواند بر هزینه عمل بای پس معده تاثیر گذار باشد.

وضعیت بدنی فرد

وضعیت بدنی بیمار و مشکلات اضافی می ‌توانند هزینه جراحی را افزایش دهند، از این رو قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی بای پس ابتدا با پزشک خود مشورت کنید و درباره تمامی عوامل مرتبط با هزینه عمل به طور دقیق اطلاعات کسب کنید.

منبع: bariatricsurgery.ir

  • ۰۲/۰۸/۲۸
  • mahsa khalili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی